ٹوکیو اولمپکس کی تاریخ کا اعلان، امید کی نئی کرن

sample-ad

کورونا وائرس کے باعث ملتوی ہونیوالا دنیائے کھیل کا سب سے بڑا ایونٹ 23 جولائی سے 8 اگست 2021ء کو ہوگا۔ پاکستان کے صرف 5 اتھلیٹس نے ٹوکیو اولمپکس کے لئے کوالیفائی کیا ہے۔

ان پاکستانی کھلاڑیوں میں ارشد ندیم جیولین تھرو اتھلیٹکس، عثمان خان ایکوئسٹرین جبکہ غلام مصطفیٰ بشیر، محمدخلیل اختر اور گلفام جوزف شوٹنگ کے مقابلوں میں حصہ لیں گے۔

کورونا وائرس کی عالمی وبا کوویڈ 19 کی دوسری لہر بھی اپنی تباہ کاریوں کے ساتھ رخصت ہوتی دکھائی دے رہی ہے۔ ان حالات میں کھیلوں کے شائقین کے لئے سب سے بڑی خوشخبری آ گئی ہے کہ سال 2020ء میں ہونے والے ٹوکیو اولمپکس کی نئی تاریخ طے کر لی گئی ہے۔ یہ گیمز اب جولائی 2021ء میں ہوں گے۔

انٹرنیشنل اولمپک کمیٹی کے سربراہ تھامس بیخ نے کہا ہے کہ کورونا کی وجہ سے تاخیر کا شکار ہونے والے ٹوکیو اولمپکس رواں سال موسم گرما میں منعقد ہوں گے اور اس حوالے سے کوئی پلان بی نہیں ہے۔ ہم ان کھیلوں کو محفوظ اور کامیاب بنانے کیلئے پوری طرح پرعزم ہیں۔

ٹوکیو اولمپکس کے سی ای او توشیرو موتو کا کہنا ہے کہ منتظمین اس موسم گرما میں کھیلوں کا انعقاد کروانے کیلئے پرعزم دکھائی دئیے اور ایونٹ کی منسوخی پر بات نہیں کی گئی۔

تاہم انہوں نے تسلیم کیا کہ وہ اس بات کی ضمانت نہیں دے سکتے کہ سٹینڈ تماشائیوں سے بھرے ہوں گے یا تماشائیوں کے بغیر ہوں گے۔ بین الاقوامی کھیلوں کا یہ ایونٹ 23 جولائی سے 8 اگست 2021ء کو ٹوکیو میں ہونا ہے۔

یہ گیمز دراصل 24 جولائی سے 9 اگست 2020 ء تک ہونے تھے تاہم کویڈ 19 وبائی بیماری کے نتیجے میں اس پروگرام کو مارچ 2020ء میں ملتوی کر دیا گیا مگر مارکیٹنگ اور برانڈنگ کے مقاصد کے لئے ’’ٹوکیو 2020‘‘ کا نام برقرار رکھا ہے۔

یہ پہلا موقع ہے جب اولمپک کھیلوں کو منسوخ کرنے کے بجائے ملتوی اور ری شیڈول کیا گیا ہے۔ 7 ستمبر 2013ء کو ارجنٹا ئن کے شہر بیونس آئرس میں آئی او سی کے 125 ویں سیشن کے دوران ٹوکیو کو میزبان شہر کے طور پر منتخب کیا گیا تھا۔ 1964ء کے بعد ٹوکیو جاپان 2020ء میں دوسری بار اولمپک کی میزبانی کرے گا۔ اس طرح ٹوکیو دو بار سمر اولمپکس کی میزبانی کرنے والا ایشیا کا پہلا شہر بن گیا ہے۔

مجموعی طور پر یہ جاپان میں ہونے والے چوتھے اولمپک کھیل ہوں گے۔ 1972ء ساپورو اور 1998ء ناگانو میں سرمائی اولمپکس کا بھی انعقاد کیا تھا۔ یہ گیمز مشرقی ایشیا میں ہونے والے لگاتار تین اولمپکس میں سے دوسرا مقابلہ بھی ہوگا جس کا پہلا مقابلہ 2018ء میں جنوبی کوریا کے پیانگ چینگ کانٹی میں ہوا اور اگلا 2022ء میں چین کے شہر بیجنگ میں ہوگا۔ ٹوکیو اولمپکس میں مجموعی طور پر 206 ممالک کے 11091 کھلاڑی 33 کھیلوں کے 50 ڈسپلن کے 339 ایونٹس میں حصہ لیں گے۔

ٹوکیو اولمپکس میں باسکٹ بال، فری سٹائل اور میڈیسن سائیکلنگ کے ساتھ ساتھ مزید مخلوط مقابلوں سمیت نئے مقابلوں کا تعارف دیکھنے کو ملے گا۔ آئی او سی میزبان آرگنائزنگ کمیٹی کو اولمپک پروگرام میں مستقل بنیادی ایونٹس کو بڑھانے کے لئے نئے کھیلوں کو شامل کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ ان کھیلوں میں کراٹے، سپورٹس کلائمنگ، سرفنگ اور سکیٹ بورڈنگ کو اولمپکس میں جگہ بنانے کیساتھ ہی 2008ء کے بعد پہلی بار بیس بال اور سافٹ بال کی واپسی بھی نظر آئے گی۔

دوسری جانب جاپان میں اولمپکس کے انعقاد کے حوالے سے عوامی حمایت میں کمی آئی ہے، ایک حالیہ پول کے مطابق 80 فیصد سے زائد افراد کا کہنا ہے کہ گیمز کو منسوخ یا دوبارہ سے ملتوی کر دینا چاہیے۔

تاہم آئی او سی کی جانب سے کہا گیا کہ ’’آج کل کچھ خبریں گردش کر رہی ہیں کہ یہ دعویٰ کیا جارہا ہے کہ جاپان کی حکومت نے نجی طور پر یہ نتیجہ اخذ کیا ہے کہ ٹوکیو اولمپکس کورونا وائرس کی وجہ سے منسوخ کرنا پڑے گا۔

یہ واضح طور پر بے بنیاد ہے،اس میں شامل تمام فریق ایک ساتھ مل کر کام کر رہے ہیں تاکہ اس موسم گرما میں کامیاب گیمز کی تیاری کریں۔‘‘ ٹوکیو 2020 ء کے منتظمین نے کہاہے کہ وزیر اعظم یوشیہدا سوگا نے ان سے کھیلوں کے انعقاد کے عزم کا اظہار کیا تھا اور اس بات کا یقین کرنے کے لئے میٹنگ جاری ہے کہ وہ بیماریوں کے وبا کی وجہ سے مکمل انفیکشن کے انسداد اور دیگر احتیاطی تدابیر کو عملی جامہ پہناتے ہوئے آگے بڑھ سکتے ہیں۔ ہمارے تمام ترسیل پارٹنر جن میں قومی حکومت ، ٹوکیو میٹرو پولیٹن گورنمنٹ ، ٹوکیو 2020 کے آرگنائزنگ کمیٹی ، آئی او سی اور آئی پی سی پوری طرح سے اس موسم گرما میں کھیلوں کی میزبانی پر مرکوز ہیں۔ہم امید کرتے ہیں کہ روزانہ کی زندگی جلد از جلد معمول پر آجائے گی ، اور ہم محفوظ کھیلوں کی تیاری کے لئے ہر ممکن کوشش کرتے رہیں گے۔

دو روز قبل پارلیمنٹ میں تقریر کرتے ہوئے ، سوگا نے کہا کہ یہ کھیل “ناول کورونویرس پر قابو پانے والی انسانیت کی علامت ہوں گے ، اور جاپان کو تباہ کن (2011) کے زلزلے اور سونامی سے دنیا کو نمایاں کرنے کا موقع ملے گا۔ہم محفوظ اور محفوظ اولمپکس کو حاصل کرنے کے لئے ٹوکیو میٹروپولیٹن حکومت ، ٹوکیو 2020 کی آرگنائزنگ کمیٹی ، اور آئی او سی کے ساتھ مل کر کام کرنے کا عزم رکھتے ہیں۔بین الاقوامی اولمپک کمیٹی(آئی او سی) ایگزیکٹو بورڈ بدھ 27 جنوری2021 ء کو ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے میٹنگ کرے گا جس میں ایگزیکٹو بورڈ کو آئی او سی کمیشنوں اور انتظامیہ کی سرگرمیوں کے بارے میں تازہ ترین صورتحال کے ساتھ ساتھ آئندہ اولمپک مقابلوں کے لئے آرگنائز نگ کمیٹیوں کی جانب سے بھی بریفنگز دی جائیں گی۔دنیا میں کھیلوں کے سب سے بڑے مقابلوں کی نئی تاریخ کااعلان وبائی صورتحال میں امید کی نئی کرن ہے۔

تحریر: زاہد اعوان

sample-ad